Nieuw! Huur een kunstwerk voor een maand. Kijk of het echt iets voor jou is en of het in je huis past. Ik breng het kunstwerk kant-en-klaar bij je thuis. Je betaalt een borg van 100 EUR. Als je het niet wilt houden, krijg je 50 EUR terug. Als je het wilt kopen, wordt 100 EUR van het bedrag afgetrokken. Neem|contact met me op om een afspraak te maken!
Landskappe spreek 'n mens se siel aan of dit die berge of die see is. My landskappe word geinspireer deur die plekke waar ek al was of waantoe ek weggevoer sal wil wees. Soms vra mense vir my: is die landskap in Suid-Afrika of Nederland? Jy kies self waarnatoe jy weggevoer wil word. Dis die mooi van die natuur se kleure en teksture; dit herinner jou aan 'n plek of 'n tyd, gelukkig of soms hartseer. Sommige van my landskappe word geinspireer deur Suid-Afrikaanse digkuns. Ek kan my herinneringe en die gedigte bymekaar bring en iets nuuts van maak wat my siel aanspreek.
Ek wil hé mense moet kan sit en dagdroom as hulle na my kuns kyk.
Gebasseer op 'n gedig deur Zahn de Bruyn:
ons wêreld is groen skoolborde
waarop wit kryt stukkies raak
die skrif aan die muur
word tussen ons breinvoue ingegraveer
ons wêreld is groen skoolgrond
wat in vierkante meters
deur ons rinkinkdae strek
elke dag kleur ons hom in
ons wêreld is groen vakuole
In die Hoëveld
Gebasseer op die gedig geskryf deur Toon van den Heever.
In die Hoëveld, waar dit oop is en die hemel wyd daarbo,
Waar ‘n mens nog vry kan asemhaal en aan ‘n God kan glo,
In die Hoëveld, waar dit wyd is, waar jy baie ver kan sien,
(die ylblou bring ‘n knop dan in jou keel),
Dan sweef ek na die Hoëveld op die wind
Stilbaai is een plaats in de Wes Kaap die heel speciaal is voor mij en mijn familie. Iedere zomer vakantie reden wij 1370 km van Pretoria naar Stilbaai. Op een dag heeft mijn moeder besloten om nooit meer terug naar Pretoria te gaan. Zij is daar gebleven en heeft bijna 20 jaar ook daar gewoond, nadat ze onlangs naar een andere dorp in de prachtige bergen is verhuisd. Stilbaai houd nog zo veel herinneringen en onlangs heb ik een lied in het Zuid-Afrikaans van Stef Bos over Stilbaai gehoord. Zijn woorden passen perfect bij deze schilderij.
My kop is in Stilbaai
My hart in die Kaap
Ek staan op die grens
Van die dag en die nag
En my kop weet nie meer wat
Om te doen met my hart
Die was die voorstudie vir die groter skildery (ook op website beskikbaar)
Gebasseer op 'n gedig deur Zahn de Bruyn:
ons wêreld is groen skoolborde
waarop wit kryt stukkies raak
die skrif aan die muur
word tussen ons breinvoue ingegraveer
ons wêreld is groen skoolgrond
wat in vierkante meters
deur ons rinkinkdae strek
elke dag kleur ons hom in
ons wêreld is groen vakuole
Dis die blond,
dis die blou:
dis die veld,
dis die lug
- ‘n gedeelte uit die gedig “dis al” deur Jan FE Celliers (1865-1940)
Zomer is er uiteindelijk en overal zie ik dingen in een andere licht. Interessant om te zien hoe het de kleurgebruik van een kunstenaar beïnvloeden!
Graag in lijst? Makkelijk geregeld, neem contact met me op.
Hierdie skildery was die eerste wat my reeks "Bloemlesing in Afrikaans" geïnspireer het. Vir my was die inspirasie die lang kilometers wat ek altyd aflê as ek in Suid-Afrika is. Orals is verlate plase en plekke. Die tipe landskap is tipies Suid-Afrikaans en is ingeets in my gedagtes en sal altyd 'n groot bron van inspirasie vir my wees.
In deze serie verkende ik de balans tussen kleurvlakken en textuur. Ik wil dat mensen kunnen dagdromen wanneer ze naar deze landschappen kijken. Een kunstwerk waarin je jezelf kunt verliezen en waarin je zelf kunt bepalen waar het zich bevindt en welke herinneringen het oproept.
Dit is er een uit mijn dagdroomserie. Ik wil dat mensen in een staat van dagdromen komen wanneer ze naar deze schilderijen kijken. Verlies jezelf erin en vind jezelf terug.
In deze serie verkende ik de balans tussen kleurvlakken en textuur. Ik wil dat mensen kunnen dagdromen wanneer ze naar deze landschappen kijken. Een kunstwerk waarin je jezelf kunt verliezen en waarin je zelf kunt bepalen waar het zich bevindt en welke herinneringen het oproept.
As 'n mens deur die afgeleë paaie in Suid-Afrika ry, sien 'n mens soms oop vlaktes vir kilometer sonder einde. Soms kom 'n mens 'n afgeleë huisies teë. Die stof, die berge, die lang verlore verhale wat hier afgespeel het.
In deze serie verkende ik de balans tussen kleurvlakken en textuur. Ik wil dat mensen kunnen dagdromen wanneer ze naar deze landschappen kijken. Een kunstwerk waarin je jezelf kunt verliezen en waarin je zelf kunt bepalen waar het zich bevindt en welke herinneringen het oproept.
In deze serie verkende ik de balans tussen kleurvlakken en textuur. Ik wil dat mensen kunnen dagdromen wanneer ze naar deze landschappen kijken. Een kunstwerk waarin je jezelf kunt verliezen en waarin je zelf kunt bepalen waar het zich bevindt en welke herinneringen het oproept.
In deze serie verkende ik de balans tussen kleurvlakken en textuur. Ik wil dat mensen kunnen dagdromen wanneer ze naar deze landschappen kijken. Een kunstwerk waarin je jezelf kunt verliezen en waarin je zelf kunt bepalen waar het zich bevindt en welke herinneringen het oproept.
Voorbeeld product
Voorbeeld product
Dit is een voorbeeldproduct. Geef details over de productspecificaties, kernwaarden en voordelen. Leg uit wat het product uniek maakt en hoe het waarde levert aan klanten.
Een van my grootste inspirasies is die berge in Suid-Afrika. Die grootheid, die teksture en die ongelooflike asem wat hulle op die land uitblaas. Die verassings wat agter hulle skuil. Ek kan my verkyk aan hulle. (reeds ingelijst)
Een van my grootste inspirasies is die berge in Suid-Afrika. Die grootheid, die teksture en die ongelooflike asem wat hulle op die land uitblaas. Die verassings wat agter hulle skuil. Ek kan my verkyk aan hulle. (reeds ingelijst)
Deze kleine schilderijen zijn het resultaat van volledig intuïtief schilderen met een beperkt palet en zien waar de verf me brengt. Ze zijn geïnspireerd door de grotere landschappen waar ik aan werk. Vervolgens neem ik de tijd om echt in te zoomen op details en me te concentreren op pure uitbarstingen van kleuren en texturen.
Deze kun je ook roteren zo als je wilt. V
Deze kleine schilderijen zijn het resultaat van volledig intuïtief schilderen met een beperkt palet en zien waar de verf me brengt. Ze zijn geïnspireerd door de grotere landschappen waar ik aan werk. Vervolgens neem ik de tijd om echt in te zoomen op details en me te concentreren op pure uitbarstingen van kleuren en texturen.
Deze kun je ook roteren zoals je wilt.
As jy al in die hoofstraat van Montagu, in die Wes-Kaap, Suid-Afrika gery het, sou jy al die prentjie gesien het. Montagu is 'n groot inspirasie vir my omdat dit omring is deur berge en die oulikste plasies. Mens hoor die natuur as jy daar is. Dis asof die berge asemhaal.
Dis die blond
Dis die blou
Dis die veld
Dis die lug
En ‘n voël draai
Bowe in eensame vlug
Dis al
Die gedig is geskryf deur Jan FE Celiiers en het al baie skilderye van my geïnspireer.
Hierdie huisie het ek gesien langs die pad net buite Barrydale in die Wes-Kaap, Suid-Afrika. As 'n mens die natuurskoon padjies kies in plaas van die hoofpad, sien 'n mens al hierdie karaktervolle plekkies. Die plek se naam was "Op de Tradouw". Die huisie was nie meer bewoon nie, maar het nogsteeds statig langs die pad gestaan. Die blou lug is een van die dinge wat ek die meeste mis van Suid-Afrika.
In die Wes-Kaap is dit algemeen dat mense 'n naam kies vir hulle huise. Hierdie skildery is die dak van my ma se huis. Sy het dit 'above and beyond' genoem. Sy wou nog altyd 'n huis gehad het met 'n baie hoe plafon, nou het sy hom uiteindelik.
'n Hand vol gruis nr 2
'n Hand vol gruis nr 2
‘n Hand vol gruis en gedroogte blare
Ryk in herinnering, ryk in verbeelding,
Arm eergister en nou skatryk!
- ‘n gedeelte uit die gedig ‘n Handvol gruis” deur C.Louis Leipoldt (1880-1947)
Faith rises above difficulties #2
Faith rises above difficulties #2
My ouma grootjie Kitty het altyd geskryf. Sy het boekies, stukkies papier, die agterkant van ‘n weetbix boks en enige iets wat sy in die hande kon kry op geskryf. Ek hoor baie by my ma en ouma dat ek net soos sy is. Ek’t haar nooit geken nie, en kan soms nie uitmaak wat sy skryf nie, maar hoe sy skryf en wat sy skryf is so inspirerend vir my. Ek trace haar skrif en collage dit in my skilderye. Ek voel so ‘n konneksie tussen ons. Deur haar woorde leer ek by haar.
“Die lang man sonder skaduwee,” so het die oumense gepraat as hulle die grondpaaie beskryf het wat oor die rug van vlaktes loop soos linte wat plase en veeposte en dorpe aan mekaar bind. Die grondpaaie in Suid-Afrika het my al baie keer laat wonder oor waarnatoe hulle lei en hoeveel generasies se verhale hulle ken…
Koebaai Stilbaai
Koebaai Stilbaai
Die kan alleen of in 'n reeks aangekoop word. Sien foto's vir idees.
'n Oomblik in tyd, 'n vasvang van 'n herinnering in Stilbaai.
Geraam (ingelijst) met pasgemaakte passe partout.
Daar is min dinge so mooi soos 'n sonsondergang op die strand. Veral 'n strand wat goeie herinneringe oproep.
Reeds geraam (ingelijst)
In elk’ grashalm se vou
blink ‘n druppel van dou,
en vinnig verbleek dit
tot ryp in die kou!
- ‘n gedeelte uit die gedig “winternag” deur Eugene Marais (1871-1936)
Die kan alleen of in 'n reeks aangekoop word. Sien foto's vir idees.
'n Hand vol gruis
en gedroogde blare
Ryk in herinnering, ryk in verbeelding.
Arm was ek gister en nou skatryk.
Geinspireer deur 'n gedig van C.Louis Leipoldt.
Die is nie geraam nie (niet ingelijst)
Soms is die agterpaaie soveel mooier en interessanter as die hoofweg. Al is dit hobbelrig en stowwerig, mens sien die mooiste landskap, sonder 'n teken van mensdom. Vat tyd en vat die agterpaaie.
Soms is die agterpaaie soveel mooier en interessanter as die hoofweg. Al is dit hobbelrig en stowwerig, mens sien die mooiste landskap, sonder 'n teken van mensdom. Vat tyd en vat die agterpaaie.
Soms is die agterpaaie soveel mooier en interessanter as die hoofweg. Al is dit hobbelrig en stowwerig, mens sien die mooiste landskap, sonder 'n teken van mensdom. Vat tyd en vat die agterpaaie.
Soms is die agterpaaie soveel mooier en interessanter as die hoofweg. Al is dit hobbelrig en stowwerig, mens sien die mooiste landskap, sonder 'n teken van mensdom. Vat tyd en vat die agterpaaie.
Soms is die agterpaaie soveel mooier en interessanter as die hoofweg. Al is dit hobbelrig en stowwerig, mens sien die mooiste landskap, sonder 'n teken van mensdom. Vat tyd en vat die agterpaaie.